Tuesday, May 10, 2011

Dunia yang aku tinggalkan



Selepas sekian lama mendiamkan diri kerana ketiadaan internet yang best, sibuk dengan exam, malas, xde idea nak tulis ape .. akhirnye aku kembali semula dalam laman nie ... dah bersayang spider man dah blog aku nie ....

Bila tgk stat blog nie ... aku masih tersenyum .. hahha ... walopun x ramai .. blog nie tiap2 hari ada pembaca .. apa yang mereka baca aku pon x berapa nak tahu .. TERIMA KASIH kepada mereka yang menyinggah sokmo2 tue ...

Bila dah lama tak menulis nie .. rasa banyak pulak berlaku perkara2 sekeliling yang menarek ... Baru2 nie .. cerita Osama meninggal ditembak askar US ... Innalillah ... Tidak dapat lah melihat Osama dan Obama bersalaman ...

Ada jugak cerita Arsenal kalah ... ehem .. ehem .. MU menang ... Chealsea kalah ... Kelantan menag ... dll ... tak tahu laa nak rasa apa sebenarnya .... aku buakn minat bola sangat pon .. hahaha

Menarek juga bila melihat siaran langsung final Piala KRM kat astro arena diantara COBRA dan Keris Conlay pada ahad lepas ... aku menyokong KC sebenarnya .. sebab ada en. nuaim .. (aku tertidur ketika half time ..)tapi COBRA menang daaa ... layan kan aje laaa.....

 
p/s: ini bukan nuaim


dan yang paling penting .... 
Aku sudah start menjadi guru pelatih ...


WOOHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOO /...!!!


No comments: