Wednesday, February 23, 2011

Aku dan Dia, En. Maher Zain, Assignments dan Lain2 lagi

Assalamualaikum W.B.T.
(Sila baca Post ini dengan iringan muzik MAHER ZAIN bertajuk INSYA ALLAH)

Sekarang nie memang musim yang sangat busy bagi pelajar2 universiti sekalian. Dah penghujung semester kan. 

Serabut kepala hotak, kepala lutut dan kepala2 lain dalam memikirkan pelbagai perkara.


Assignments yang melimpah ruah ke ladang gandum, mid term yang susah dan sukar tahap soalan sejarah SPM, serta presentation yang dibuat dengan boring dan tidak berfaedah...

Dalam tempoh minggu ini sahaja, ke'busy'an yang amat melanda itu telah menyebabkan tidur malam yang seharusnya eank itu diabaikan. Makanan yang seharunya nyenyak itu turut terabai. nak buat bagaimana, study punya pasal.




 Hehehe .. 

Kalow apa yang aku buat sepanjang minggu ini boleh dijustifikasikan sebagai study laa ... :p

Kadang2... bila menghadapai situasi seumpama ini, sering sangat kita (BACA 'aku') rasa nak berputus asa. Penat dan letih yang tidak terkata tue membuatkan kita (BACA 'aku') rasa macam tidak lagi mahu meneruskan hidup....... sebagai seorang pelajar universiti. 

Haddoooiiii ..

Heppppp!! kamu (BACA 'aku') ...

JANGAN MUDAH BERPUTUS ASA DENGAN SEDIKIT CABARAN YANG MUDAH ITU.

KALAU KAU BERPUTUS ASA DAN KALAH ...

SIAPA NAK KAHWIN DENGAN BUDAK NURUL IZZATI TUE??




TERUS DENGAN SERTA MERTA AKU JADI BERSEMANGAT KEMBALI ..

Hehehehe .

No comments: