Sunday, February 13, 2011

Lelaki Sahaja ...



Sekali lagi, akibat bosan teramat dan tidak boleh melelapkan mata, saya mentinggah blog En. fahami a.k.a Gaung. Blog beliau ini telah sejak sekian lama menjadi satu bentuk pelepas bosan. Kenapa? Sebab blog dia best.. Kaler hijau yang mendamaikan mata. Hehhehe ...







Entry terbaru dari beliau yang bertajuk "Bloglist terjah BanGku Kosong" telah menarik minat saya untuk turut sama berada dan tersenarai dalam bloglist BanGku kosong itu.

Jadi, bagi membolehkan seseorang itu tersenarai dalam bloglist tersebut, seseorang itu perlulahlah mendeklamasikan sebuah entry berkenaan perkara tersebut.



En. BanGku Kosong atau nama sebenar beliau En. Hasrul Hassan ini telah membuka peluang kepada 60 buah blog untuk disenaraikan di dalam list beliau. Blog-blog ini pula akan dibahagikan kepada 2 iaitu blog lelaki dan blog wanita.

Kali terakhir dilihat, masih terdapat 17 kekosongan jawatan bagi lelaki dan untuk wanita pula, macam dah penuh je. Hehehe, Jadi, En. Wanita sekalian mungkin boleh menyamar menjadi lelaki untuk menyenaraikan diri dalam list terbabit.

jadi, bagi sesiapa yang berminat, bolehlah merujuk blog BanGku Kosong atau dengan senang hati mengelik gambar di atas.

Selamat Maju Jaya!

2 comments:

Unknown said...

mata kejang..tak tahu la sebab apa..adoii blog aku pelepas boring??hurmm aku kene improve lagi nmpknya..

xazryx said...

rase cam nk masuk bloglist tu .jgn penuh sudah la .hehe .